18 червня 2017

Натхнення від "Сherrylana designs"

Всім привіт на зв`язку Gyravlick та "Сherrylana designs"

Я з таким задоволенням отримала посилку щастя)
Так мріяла про ці діаманти))) І ось вони мої, нарешті! 
Сьогодні в мене початок Натхнення  та вже скоро , маю надію,  зможу вас здивувати. 

Clean and simple один  з найулюбленіших моїх напрямків і я просто смакую, коли працюю над роботами в цьому стилі). Тож, прошу до перегляду.

Спочатку зробила відтиски алмазів, вони вдалися такими охайними)
А палітра для листівки якось сама собою вийшла 

Підняла діаманти на клеєві квадратики та додала стрази. 
Машинну строчку зимітувала за допомогою білої гелевої ручки.
 Наступна листівка також для мене дорогоцінна.
Створилася неймовірно швидко та легко.  Пайетки ідеально вписалась сюди.

Використано штампи від "Сherrylana designs"з цих наборів 

З вами були   "Cherrylana Designs" та Gyravlick