16 червня 2017

Завдання: "Українські художники. Кваша" (ОЕ - печворк)

Доброго дня дорогенькі!
Прийшов час  нового завдання в рубриці "Українські художники".
І сьогодні ми будемо надихатись яскравими творами Ольги Кваші.

Полотна художниці  навіть використовують лікарі у психотерапії, а її ілюстрації вдало довершують тексти дитячих книжок. Пейзажі на її полотнах видаються часом таємничими, казковими, іноді художниця вихоплює один момент, одне враження – і передає його в картині – як «Тіні», «Вогонь» чи «Сонце», де можна собі додумувати ситуацію, обставини, уявляти чи пригадувати подібні моменти споглядання світу у своєму житті. 
Її живопис - це кольоровий дитячий сон. Веселково чисті кольори, усі зображені предмети представлені в геометричних формах, заповнених дивовижною фактурою мазків, і усе це переплітається, як в дівочій косі, в ритміку орнаменту, що повторюється. Її світ магічно-наївний, унікальний світ казкової реальності, чистоти і етноестетики, а майстерність автора з усім цим на подив органічно з'єднується. Сама Ольга розповідає про себе: «Я люблю підглядати за світом. Радію, що можу творити, реагувати на почуті слова, побачене з'єднання кольорових плям, пережиті події, які знайшли в мені відгук. Головне - не порвати жодної ниточки, які сполучають усі частини в мені, тоді ніколи не втратиш ні дивовижної країни дитинства, ні предків, ні справжню себе.
"Тож для мене мистецтво – це теж є служіння культу, і я намагаюся, як сідаю за працю, бути максимально чесною, чи, образно кажучи, не в «калошах» брудних заходити, а просто роззутися і почати працювати, з чистими руками. Мене завжди запитують: як ти вирішуєш проблему побуту, а я кажу – в мене немає проблеми побуту. Я до побуту не ставлюся як до проблеми. З появою дитини часу стало трохи менше, але півдня чоловік з дитиною, півдня я, а як в мами, то звільняємося ми обоє. Щось воно робиться постійно, щось миється, грається, малюється, придумується. Я і всім раджу не ставитися до побуту, як до проблеми." - говорить Ольга Кваша.


В галереї художниці не вказані назви робіт і роки створення. Втім, згадайте свої дитячі сни і придумайте назви самі, автор не буде проти!

А тепер перейдемо до завдання:

♥ необхідно зробити будь-яку рукодільну роботу з ОЕ - печворк або надихнутися картиною з банера (і вказати в своєму пості, що саме вас надихнуло);
♥ написати пост, в якому має бути активне посилання на наш блог та банер завдання;
♥ додатись в лінки до 15 липня;
♥ за результатами завдання ми розіграємо призи від спонсорів та обиремо ЗД;
♥ звернутися за призом на протязі 2-х тижнів від дня публікаці результатів завдання.
_____________________
Робота запрошеного дизайнера:
Пустова Тетяна  
Я зробила сторінку в свій альбом-звіт за 2015 рік. Різноманітні клаптики паперу (як імітація петчворку) - дуже гарно виглядають на чорному фоні та підкреслюють яскравість фотографії.
 Моїми помічниками в оформленні сторінки стали штампи від Cherrylana designs та чіпборд ScrapBox.

А тепер натхненні роботи нашої дизайн команди:

Флокса (Марина)
Роботи в техніці печворк роблять оселю дуже затишною і якоюсь "домашньою". Я пошила собі новенький килимок для сушки посуду. Це вже мій другий килимок, перший в процессі використання трішки " замусолився", легше пошити новий, ніж довести той до ладу.
Часто миємо посуд в посудомийці, але іноді і вручну, саме тоді й стає в нагоді ця чудо-серветка. А по суті  це звичайний махровий рушник, обшитий бававоняною тканиною та оздоблений мереживом.


Сіправська Надія
У мене ось така листівочка, у якої фон - імітація печворку. Тут чудово вписався чіпборд від нашого спонсора - Вензелик. 
А самий папір і висічки - моя улюблена Тільда.


Oscar
Нещодавно ми з нашою ДК мандрували до Ужгорода. І я звернула увагу на рукодільні холдери у деяких дівчат, вони дуууже зручні. Тож перед відпусткою швиденько зробила і собі такий!

Сподіваємось, що призи від наших спонсорів спонукатимуть вас до активної творчості!

Запрошений дизайнер гарантовано отримає приз від нашого спонсора.
(Умовою є лише використання отриманих матеріалів при виготовленні роботи для нашого наступного завдання ;))

А решту призів ми розіграємо серед усіх інших учасників за допомогою Randomus.

 Виробник чіпборду - творча студія Sкрапочка дарує переможцю
сертифікат на 100 грн



Виробник штампів для скрапбукінгу - Cherrylana designs дарує
сертифікат на 100 грн

Виробник чіпборду - ScrapBox дарує переможцю
СЕРТИФІКАТ НА 70 грн

✰✰✰✰✰✰✰
-ЗАВДАННЯ РУКОДІЛЬНЕ -
Чекаємо на ваші роботи до 15.07.2016 року.
 





Немає коментарів:

Дописати коментар