12 червня 2017

Натхнення з Art land від Валі Freedom

  Всім привіт! 
З вами знову Валя Freedom.
Сьогодні хочу показати дизайнерську посилочку від українського виробника Art land, а такоже роботи, які я з неї зрбила. 
Отже, мені дісталася дівчача колекція "Моя малышка"
   
  
У посилці був набір паперу 30х30, в якому 10 аркушів паперу з різними принтами та 2 листи для вирізання. Папір односторонній щільністю 190 г \ м2. Кольори листів трохи блідіші, ніж на "обкладинці", але на мій смак - це тільки плюс!!)
 Так само в колекції є висічки,
 скрап-фішки,
 та чіпборд
 Крім цього, спонсор підібрав під колір набору гудзики і стрічки!

 Колекція мені сподобалася: вона самодостатня і впізнавана, приємна кольорова гамма.

З неї у мене вийшла сторінка про мою донечку і кілька конвертиків.  Для декору я по максимуму використовувала папір - роблячи з неї вирубку, в тому числі і квіти.
Конвертики з шейкерами, як брязкальця)))
Ось така чудова колекція! Ще у Art land є така ж хлопчача з жирафами і недавно вийшла кулінарна колекція. Магазин знаходиться в групі В контакті, так що напишу ще посилання на блог магазину, в якому регулярно проходять дуже цікаві завдання.

 Ваша Валя Freedom

2 коментарі:

  1. Яка краса!!!! Особливо конвертики-брязкальця! Дякуємо за приємні слова на нашу адресу!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо вам за теплые лова и чудесные материалы!!! Рада, что вам понравилось!!!!

      Видалити