03 грудня 2016

Вишневий Цвіт: останній пост

Вітаю вас, любі!
Сьогодні я, Люда Вишневий Цвіт, зайшла з вами попрощатися((( 
Можливо ви помітили, що останнім часом я тут майже не з'являюся і настав час щось з цим вирішувати.
Зараз в моєму житті знову відбуваються зміни та з'явлються нові зацікавлення, а скрап по трохи відходить на другий план - я пішла зі всіх своїх ДК, не беру замовлення, але АртКлуб це була мені як сім'я і рішення залишити і цей блог давалося дуже важко і дуже довго.
Але я не люблю когось підводити, тому вирішила не тягнути далі.

Можливо, пройде час і я знову матиму достатньо часу на скрап і на соціальну активність, а поки що заглядайте в мій Інстаграм, кому цікаво, або на канал із книжковими оглядами (так, канал зараз вести цікавіше, але не це основна причина охолодження моєї любові до скрапбукінгу).

Дякую всім, хто читав мої пости, писав коментарі, приходив на наші зустрічі в інших містах! Для мене цей блог буде завжди дуже рідним і кожного з вас я ніжно люблю!

І трохи моїх улюблених робіт, які створилися завдяки цьому блогу:



Дякую всім нашим дизайнерам за те, що підтримували і за те, що ви такі класні! Ще обов'язково будемо зустрічатися!)))

Бувайте!

З любов'ю,
Ваша Люда

4 коментарі:

  1. Людочка, дуже шкода тебе відпускати, з тобою було цікаво і надзвичайно приємно спілкуватись! Ми за тобою будемо сумувати!
    Я особисто дуже рада, що нас звів Арт Клуб, і що ми мали змогу разом проводити час у бесідах, познайомитись вживу.
    Всього тобі найкращого, і чекатимемо повернення!

    ВідповістиВидалити
  2. Рада бути знайомою з тобою! Маю надію, що не загубимося у нашому бурхливому світі! До зустрічі!

    ВідповістиВидалити
  3. Людочка, дякую за прекрасне натхнення та пости!!! Бажаю тобі успіху у всіх твоїх починаннях, нехай заплановане обов'язково втілиться в життя!

    ВідповістиВидалити