02 листопада 2016

3-и в рядок. Діроколи!!!

Вітаємо Вас у нашій блогодомівці!
Почався новий місяц, а це вже привід для нового завдання та натхнення від нашої команди!
Цього разу пропонуємо змахнути пил із ваших діроколів та запустити їх в дію!)

ОЄ - Дірокол.
 Додаткові елементи - квітка, тварина, тег, чіпборд,  стрічка, мікробісер, пайєтки.
Необхідно використати ОЄ та будь-які ДВА додаткові елементи.
Завдання рукодільне.
Також, нагадуємо, що робота невповинна брати участь у схожих завдання (тобто у тих, де необхідно використати обов'язковий елемент).

А тепер трішки натхнення!
Дивимося, що ми надіроколили)))
Роботи наших запрошених дизайнерів:

Олена Базюк 
По завданню зробила ніжну святкову весільну листівку. Використала мереживні дироколи, квіти, метелики та шеббі-стрічку, а також надзвичайно ніжні штампи від СкрапШтампинг: мереживний фоновий штамп , набір троянд та напис Wedding day

Доброго дня! За цим завданням в мене склалася ось така коробочка для невеличкого подарунку. Центральний елемент цієї роботи - шейкер, наповнений паєтками та глітером. За допомогою дироколу-квітка з кальки я зробила декілька маленьких квіточок та розфарбувала їх аква-чорнилом потрібного кольору. Також в декорі використала три види мікробісеру та рідких дропсів. 
Тож ОЕ в мене - дирокольні квітки, мікробісер та паєтки.

Я створила дуже ніжну, мрійливу листівочку для дорогої мені людини.
Адже так хочеться, щоб мрії здийснювалися!
Використала дирокол для декору кутика листівочки.
Мій рядочок: Дірокол - тварина (метелик) - квіти

У мене склався такий собі простий і водночас багато шаровий тег.
Мій рядочок - дірокол, пайєтки, квіти.

Сьогодні за вікном кружляє перший сніг, шкода, що відразу й тане. Передчуття зими надихнуло мене на створення зимової скрап-сторінки. То ж в кого осінь, а у мене вже зима!Сніжинки, ліхтарі, вязані елементи, гілочки ялинки - мої зимові атрибути.
Мій рядочкок: дірокол+пайєтки+квіти.


Мій рядок: Дірокол+квітка+чіпборд


Мій рядочок - дірокол, квіти, стрічка, пайєтки.
Такий собі квітковий Новий рік. Незвично, але дуже затишно.


В нас такий сніг випав! Тому  ця новорічна листівка з ялинкою, новорічним чобітком, новорічною палітрою та квітами))) ...дуже в тему)  
Рядок (з більш ніж двома додатковими елементами): квітка-тег-чіпборд-пайєтки-дірокол краю
ПОДАРУНКИ!
СПОНСОРИ ЗАВДАННЯ! Дякуємо вам!!!
Нагадаємо, що запрошені дизайнери гарантовано отримують приз від нашого спонсора.
(Умовою є лише використання отриманих матеріалів при виготовленні роботи для нашого наступного завдання ;))

А решту призів ми розіграємо серед усіх інших учасників з допомогою Randomus:
Виробник чіпордів та різноманітних трафаретів та масок - WOODchic
надає переможцю СЕРТИФІКАТ НА 75 грн.

Виробник чіпборду - ScrapBox дарує переможцю
СЕРТИФІКАТ НА 70 грн

Фабрика Декору - дає СЕРТИФІКАТ НА 100 ГРН

Майстерня чіпборду Вензелик - надає переможцю СЕРТИФІКАТ НА 75 ГРН
-ЗАВДАННЯ РУКОДІЛЬНЕ -
Чекаємо на ваші роботи до 1.12.2016 року.




4 коментарі:

  1. моя работа http://ideas-from-olesya.blogspot.com/2016/11/shape-up.html

    ВідповістиВидалити
  2. Дівчатка, я вже традиційно трішки із запізненням, ну зовсім трішки :) Прийміть, будь ласочка, http://elenashev4enko.blogspot.com/2016/12/blog-post.html

    ВідповістиВидалити