04 квітня 2016

Натхнення зі СкрапБоксом!

Всім великий привіт! На зв`язку Gyravlick!
З вашого дозволу покажу вам, що я цього разу натворила з витонченим та таким різним чіпбордом від нашого спонсора ScrapBox
Ось моя посилочка)
Йдемо дивитись що у мене вийшло!
Спочатку ніжна та витончена листівка. Незвична палітра та вишуканий чіпборд зробили своє діло!
Тут чіпборд я затонувала меловими чорнилами та покрила глосі.
Блокнот. Він такий дівчачий, з баночкою. Він з такою легкістю в мене народився! Ви собі не уявляєте!  Формату А6.
Чіпборд покрито глоссі. Бісер я в глосі "утопила"))
Панно. О... це окрема історія)))) Буде  тріптіх я вам скажу! А де? А в мене на кухні!  І хоч я артішоків тих з роду не їла, виглядає, як на мене, дуже смачно! Використала готичну розу.
Розу я прокрасила фарбою з усіх боків
В роботі використала медіум, пасту, фарби, трафарет від Фабрики декору. А як я його використала можу розповісти та показати покроково. Є таке бажання?
До зустрічі! З вами була Gyravlick

Немає коментарів:

Дописати коментар