02 лютого 2016

Завдання "3-в-рядок". Тема: "День народження"

Вітаємо вас, майстри та майстрині!
 Сьогодні в нас до вас  нове завдання!
Цього разу пропонуємо вам створити роботи з написом "З Днем народження" (на будь-якій мові).
В якості ОЕ не забудьте доповнити його двома додатковими елементами: чіпборд, гудзик, шнур\нитки, рамочка, спреї\фарба, напівперлинки\перлини.
Надихаючі роботи наших ЗД

Люблю рубрику  " 3-в-рядок" - завжди купа підказок , що я ще забула використати :)
 Сьогодні мій рядок такий: рамка  - чіп - спрей. Додавайте свій ;)



Привіт!
Завдання надихнуло мене на космічну листівочку з мерехтінням зірок.
У рядок до напису "З Днем народження" обрала рамочку та фарби/спреї. Фарби використала акварельні й додала мерехтіння среєм "Білий перламутр" від Фабрики Декору. Зірочки створила за допомогою чудового набору штампів від cherrylana designs у техніці гарячого ембосингу з пудрою "Прозора мерехтлива" від ScrapEgo. Вітальний напис - штамп від скрап-студії "З любов'ю".

Роботи нашої ДК:

Наталія Міщенко
Надихнувшись цим завданням я створила перші сторіночки свого альбому до Дня Народження творчої дівчинки.
Мій рядочок: нитки - напис "С Днем Рождения" - рамочка для нотатків.


Gyravlick
В цій чоловічій листівці склала рядочок: нитки/шнур - напис "С Днём рождения" - чіпборд

Freedom
У меня открыточка на день рождения озорного мальчугана.
 Мой рядок: надпись "С Днем рождения" - чипборд - спреи (которыми окрашивала чипборд)

Ladybird:
на моїй весняній  листівці можна прочитати такий рядок:
спрей - З Днем народження-шнур:

Призи!
 Хочемо представити вам нового спонсора нашого блогу:
 ONEGOGtm  - Ім'я Творчості
На вас чекає приз-сюрприз!

 Майстерня "СкрапШтампінг", що виготовляють штампи для скрапбукінгу, надає:

 Майстерня "Вензелик" дарує: 
Дякуємо нашим чудовим спонсорам за надані призи та чекаємо на ваші роботи!!! 






2 коментарі: