18 січня 2016

Крилаті фрази - Пристрасть

Краса жінки в турботі, яку вона дарує з любов'ю, 
в пристрасті, яку вона не приховує.
Одрі Хепберн
Любі наші читачі! Зовсім скоро чудове свято День Св. Валентина, і навіть якщо ви не святкуєте цей День Закоханих, у вас є чудовий привід поринути у романтику, у власні пристрасті.
А ми постараємось вас надихнути цікавими висловами, своїми роботами, а також чудовими призами від наших спонсорів.
Найчастіше пристрать пов'язують із коханням і це велике щастя, знайти близьку людину, споріднену душу, і відчувати пристрасть до неї, кожною клітинкою свого тіла.
Любов виникає зненацька і несвідомо: 
нас штовхає до неї пристрасть або слабкість. 
Жан де ЛАБРЮЙЄР
Кохання – єдина пристрасть, 
що не визнає ні минулого, ні майбутнього.
Оноре де Бальзак
На банері зображена картина чудового художника-імпресіоніста Andre Kohn  
Надихайтесь нашим завданням, опишіть власну пристрасть.
Чекаємо ваші роботи до 17.02 включно.
І пам'ятайте про наші правила.  

Нам, жінкам, не цікаво відчувати лише пристрасть до коханого, ми можемо з головою поринути у рукоділля, чи покупки, чи навіть кулінарію. І як же класно, відчувати до чогось неймовірний потяг, захоплення, пристрасть...
"Щоб здійснити мрію, потрібно володіти нею ... 
У тебе має бути образ, повинна бути пристрасть, 
повинно бути бажання ..." Еф - історія спогадів

А тепер запрошую переглянути які вирують пристрасті у наших дизайнерів: 
Наталія Міщенко
Цього року Миколайчик приніс мені дуже бажаний дарунок, чому я безмежно радію. Завдяки саме цьому подаруночку в мене з"явилася нова пристрасть - шиття. Зараз я експерементую і розвиваю давно забуті навички) Ось один з моїх пристрасних експерементів до Дня Закоханих.


Сіправська Надія
Моя пристрасть - квіти, я просто обожнюю ніжні орхідеї, чуттєві троянди. І може тому процес виготовлення квітів так мене захопив, коли з аркуша простого білого паперу сворюється чудова, тендітна квіточка. Свою пристрасть я втілила ось в такій листівочці, для близької мені людини. 
Чарівний надпис - штамп від cherrylana designs, а красивий чіпборд, покритий глітером від scrapbox.


Ladybid:
У будь-якій роботі пристрасть відіграє чи не першу роль, а особливо якщо мова йде про речі, виготовлені власноруч: коли у автора з"являється та чи інша  ідея, він стає одержимим нею і пристрасно береться за її втілення ;-) Саме пристрасть дає можливість себе проявити.
Блокнот та текстильне сердечко виготовлені для майстра своєї справи - шиття. Допоміг у роботі чіпборд від нашого спонсора - "Вензелика":
 


Катя
Спочатку я хотіла зробити якусь таку роботу з сердечком, з темою кохання в червоно-чорних, таких собі пристрастних кольорах. Але потім подумала, а що для мене пристрасть... А це те, що я найбільше люблю. А що я люблю більше чим скрап? А більше за скрап я люблю - каву.
Для мене кавування - це цілий ритуал. Це насолода. Таки так, кава для мене - це справжня пристрасть.

Martinka74
Пристрастей маю кілька) Маю пристрасть до читання, до рукоділля вского, до кави(як кожна порядна львівянка) і пристрасть до квітів. Квіти люблю різні - як тендітні польові ромашки і волошки, так і розкішні садові троянди, лілії і тюльпани! Про цю пристрасть і два моїх блокнотики в стилі кантрі.

Квіти живуть не тільки на обкладинках, а і на тонованих в чаї сторіночках)


Gyravlick
Я з листівкою)

  Ну і куди ж ми без призів від наших постійних спонсорів:
Вітчизняний виробник штампів
 Сherrylana designs - Штампы для Скрапбукинга -  




надасть переможцю сертифікат на купівлю штампів на суму 100 грн.



А ще зустрічайте нового нашого спонсора -
виробника неймовірно красивих чіпбордів - творчу студію "Скрапочка", який дарує нашому переможцю сертифікат на 100грн.





4 коментарі:

  1. Нарешті дочекадась вашого нового завдання, воно мені подобаэться! Дякую за натхнення, дівчатка!

    ВідповістиВидалити
  2. Дівчата, вибачайте, може я біжу перед паровозом... Але завдання вже давненько закінчилось, а результатів нема....Чи не забули про нього?

    ВідповістиВидалити