16 червня 2015

Натхнення від спонсора. Сherrylana design

Вітаємо Вас, наші любі читачі! 

Сьогодні я, Люда (Вишневий Цвіт) продовжу розказувати  Вам про новинки від українського виробника фотополімерних штампів високого гатунку cherrylana designs.


Цього разу cherrylana designs знову порадували нас цікавими квітковими наборами-конструкторами, наприклад ось таким Набором штампів "Маки"


Або ось таким: 



А гляньте, який ніжний Набор штампов "Одуванчики"


Ну а з цим універсальним Набором штампів "Шевроны" можна стільки всього натворити!


Незамінними також є і такі штампи Фото для ваших блокнотиків



Пропонуємо переглянути вам роботи нашої команди з чудовими штампами cherrylana designs 

Найдорожчій у світі...
З використанням збірного штампу від нашого спонсору.


У меня получились две открыточки с поздравлениями, одна для мальчика, а вторая для девочки.


 
И еще одна универсальная
Использовала:



Штамп-конструктор "Вінок"  дає простір вашій фантазії:


Погодьтеся, кольорові відштамповки мають гарніший вигляд, ніж одноколірні, хоча й потребують більше часу ;-)

 А ось листівочки з текстовими надписами з цього набору:











В мене вийшла яскрава мікс-медійна листівочка для найкращої подруги)


Я з величезним задоволенням попрацювала з набором штампів "Вінок" . І це таке задоволення!

Мені сподобалось за допомогою цього набору створювати фони. тут я відштампувала різні елементи трьома кольорами

Тут для фону я використала тільки одну гілочку з набору, відштампувавши її зеленим та жовтим кольором


А тут я використала цей набір за призначенням - створила віночок! І це дуже заспокійливе та захопливе заняття, а варіанти безмежні!



І ще одна листівка з написом "З днем народження"


Використала штампи Розетка, Кутик та Розділювач



Надіємось, Вам було цікаво з нами та cherrylana designs! І ви уже гуляєте магазинчиком і вибираєте собі смачні штампики! 

З любов'ю, Люда та АртКлуб

Немає коментарів:

Дописати коментар