29 серпня 2012

ІНТЕРВ"Ю З АВТОРОМ БЛОГУ - NATALI SHPAK. Відповіді.


Дякую усім за привітання з днем народження!!! А також дякую за запитання. Отже, відповідаю:

Як ти все встигаєш??? Вести два повноцінних блоги і піклуватися про таку велику сім"ю???

ооо, насправді я не все встигаю ))) багато планів, ідей та бажань залишаються не реалізованими. Взагалі в мене усе буває періодами. Коли ходила щодня на роботу - встигала дуже багато. Коли пішла в декрет і два з половиною роки намагалася бути в декреті і ще працювати - взагалі нічого не встигала. Або на роботі був завал, або в дома. Тепер я "звільнилася" з роботи і роблю тільки те, що хочу роботи і те що фізично втигаю. А з недавніх пір в себе в особистому блозі  я запустила проект Хочу... Можу... і Буду щоб надихнути і мотивувати себе на планування, яке я не дуже любила до не давна. З реалізацією цього проекту я стала встигати трохи більше, ніж раніше. На цьому я не зупиняюся і вчуся далі практикувати планування.
Крім того, з нами живе моя мама, яка повністю взяла на себе закупівлю продуктів харчування на всю сім"ю. В мене ця справа займала багато часу і я не у всіх продуктах розуміюся на стільки добре, щоб купити якісний продукт. Я не вмію купувати м"ясо ))) А ще моя мама на відміну від мене вміє торгуватися на ринку, що в деякій мірі економить наш бюджет.
Стосовно виховання дітей, колись займалась цим майже весь день з перервами на побутові справи. Після прочитання книги "Мистецтво виховання" я трохи по-іншому подивилася на практику виховання. І зараз займаюсь виховання зовсім по-іншому, ніж раніше. Цитата з книги: "Виховання подібне до навчання їзди на велосипеді: м"яке підтримування, легке підштовхування..., а все для того, щоб за мить залишити дитину саму і дозволити їй самостійно керувати велосипедом." До речі, скоро в моєму особистому блозі буде нова рубрика присвячена такому способу виховання дітей.
А якщо одним словом відповісти: Планування- шлях до успіху!!! )))


Чего бы ты хотела попробовать в своей жизни?

ой, ой, ой ))) так багато всього ))) що не знаю що вибрати )))
1. хочу навчитися грати хоча б на одному музичному інструменті: на скрипці, або фортепіано, або сексафон, або цимбалах. А якщо буде можливість то на усіх чотирьох )))
2. хочу спробувати пригнути з парашутом. Я страшенно боюся висоти!!! Третій поверх це вже для мене неймовірно страшна висота. Як люди живуть у хмарочосах???
3. хочу купити байк і обїхати Україну, або хоча б Західну Україну
це мої хотілки на найближчі  5-10 років ))) усе решта більше схоже на мрії, і чи реалізую я це колись - уявлення не маю )))


Що тобі приносить найбільшу радість в особистому житті, в сімейному та творчому? 
Які твої улюблені виробники рукодільних скарбів?
в особобистому житті найбільшу радість приносять діти, квіти, музика, кіно і книги
в сімейному коли в домі спокій та злагода. Моя мама, я і мій чоловік маємо абсолютно різні характери, які не доповнюють одне одного, а навпаки. Ми часто сваримся, сперечаємся і вияснямо стосунки. Щодня по кілька разів. На відміну від них обох я вчуся поступатися і знаходити компроміси, а вони навпаки ніколи нікому не поступаються і через це у нас щодня конфлікти. Я радію коли хоч один якийсь день минає без суперечок, хоча в нашому домі це рідкісне явище.
в творчому плані радію коли те, що я роблю подобається іншим і надихає когось на дії
Улюблені виробники - різні, часто пробую щось нове. В скрапі найбільше люблю K&Company, в вишивці MTSA (хоча ще нічого не вишила з цієї марки), в декупажі і вязанні люблю усе німецьке.

в тебе досить творча професія, як ти в ней потрапила, з чого все починалося ?
ооо, це дуже довга історія, потрапила у цю професію я дуже випадково, зовсім не плануючи цього і в той час я займалась зовсім не творчою справою ))) 
до того як стати дизайнером веб-сайтів та реклами, я працювала в багатьох фірмах і в багатьох напрямках.
мабуть я напишу про це окремий дооооовгий пост )) в особистому блозі, бо це реально довга історія )))


Часта зміна дизайну блогу Арт Клубу(Шпаківня), що це? 
1.Творчість...
2.Пошук себе...
3.Інший варіант...
усе разом взяте )))
1. люблю цю справу
2. люблю шукати до тих пір поки в серці щось не щолкне: ось воно!!! ))) і часто пошуки затягуються )))
3. люблю зміни, будь-які зміни в будь-якому плані

Усім дякую за запитання!!! Сподіваюсь я вдовольнила вашу цікавість, хто не задоволений моєю відповіддю  не соромтеся пишіть!
Бажаю вам натхнення!!! Ви дуже кльові ))!!!!!

10 коментарів:

  1. Спасибі за відповіді, було цікаво))) Чекатиму на довгу історію ...))))))))

    ВідповістиВидалити
  2. Наталю, дякую за відповіді, приємно було дізнатись про тебе щось нове)))

    ВідповістиВидалити
  3. Талю, можу тобі сказати, що навчитись грати на скрипці чи цимбалах трошки важка справа. А он фортепіано чи гітару, то запросто. Гітара напевне найлегший варіант. Там так все просто. Головне навчитись 5 акордів і всі пісні у тебе в кишені. :))))))

    Дякую за відповіді. Це було справді цікаво. А щодо чоловіка і мами, то я напевне тебе найкраще розумію. Ну що ти вже з ними зробиш? :)))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) дякую Марійка за пораду щодо муз.інструментів, діти трошки підростуть, мама піде на пенсію через чотири роки і у мене буде більше часу на реалізацію моїх божевільних задумів ))) от тоді на чомусь таки заграю )))
      стосовно мами і чоловіка - так. з ними вже нічого не зробиш, треба щоб вони самі щось зробили )))

      Видалити
  4. Дуже цікаво було почитати! дякую за відвертість і щирість!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за запитання )) вже давно чекала коли хтось запитає про часту зміну дизайну ))) і коли вже зневірилась що хтось запитає ... ))) все ж знайшлась людина )))
      думаю це ще не остаточний варіант дизайну )))

      Видалити
    2. Ну, це зрозуміло!!! Кожен дизай гарний по своєму! Вдалого пошуку і величезного натхнення!

      Видалити
  5. Очень интересно было почитать! Люблю такие интервью. Особенно понравилось про мечты!!! Желаю, Наташа, что б они все исполнились!

    ВідповістиВидалити