20 січня 2012

Моя майстерня. Конкурс.

Привіт!
Любі наші ПЧ, нагадую вам що у нас досі  діє конкурс МОЯ МАЙСТЕРНЯ. Але цей конкурс вже на фінішній прямій. І пишу я вам щоб нарешті уточнити деякі деталі. Отже, в конкурсі ви показуєте свої творчі майстерні, свої творчі куточки або окремі цікаві креативні органайзери для ваших іструментів тощо. Переможців  в конкурсі буде чотири.:

1 номінація - моя майстерня 
( ви залишаєте нам посилання на фото своєї цілої майстерні, якщо це окрема кімната, яка відведена під творчу майстерню)

2 номінація - мій арт-куток
(ви залишаєте посилання на фото вашого окремого кутка чи робочого стола)

3 номінація - креативний арт-органайзер
(ви залишаєте посилання на фото якогось окремого органайзера для будь-чого, що ви використовуєте в своїй творчості)

4 номінація - глядацька симпатія
(ПЧ будуь обирати переможця з загального списку учасників)

Призи будуть оголошені під час оголошення переможців.
Посилання на свої  творчі майстерні ще можна додавати до 16 лютого в коментарях ось ТУТ

А вже в понеділок  зустрічайте свіжу добірку фото творчих майстерень, куточків та органайзерів!!!

Бажаю усім, творчого натхнення та приємних вихідних!!!

Щиро ваша, Natali Shpak.

2 коментарі:

  1. Рік тому зацікавилася конкурсом, але думала, що тоді прогавила його... Треба пофоткати своє "господарство". :)

    ВідповістиВидалити
  2. Когда будит известен результат?Уж очень хочется посмотреть кто счасливчик!)

    ВідповістиВидалити