13 грудня 2011

Інтерв'ю з дизайнером. detenish . Відповіді на запитання .

      
Усім привіт . Настав день коли я даю відповіді на ваші запитання.
По перше хочу  подякувати дівчатам за  інтерес до моєї персони ))))
Почнемо :
питання від Соломії
1. Як тебе життя привело в Ісландію?
 Я приїхала в Ісландію, до свого чоловіка ( він в мене теж українець), тут народилась моя донечка )))
2. Ким працюш, яка в тебе освіта?
      За освітою я бухгалтер-економіст , але ні дня не працювала за цією спеціальністю . Мої роботи завжди були пов"язанні з рухом. До Ісландії я працювала в декількох достатньо відомих компаніях (тютюновій, а потім мобільній) і не могла собі ніколи уявити, що в подальшому у мене буде таке хоббі .
3. Твій улюблений скрапматеріал?
    Взагалі я дуже-дуже люблю папір . Мені завжди його не вистачає.
питання від Світлани 
  Мне было бы интересно узнать какой-нибудь секрет или совет. Какой любимый стиль,и сколько времени сейчас занимает скрап.
     Секрет ))) ...ні не відкрию. Його просто немає. Усім я ділюсь у своему блозі та в Арт Клубі . Порада ???? Порада для початківця - не скупляти все підряд , та коли робите листівку - користуйтесь скетчем (він полегшить вам роботу та зробить її більш цікавою), а для тих кого "засосало" це хоббі  )))))- у мене порад немає. Є тільки побажання натхнення, фінансової підтримки )))!!!
    Стилю поки улюбленного немає, люблю шеббі , вінтаж. Багато чого не пробувала, але все ще попереду.
    На рахунок часу, в мене його зараз так мало ( я знаю що я не одна така) . І в останній час моє натхнення не хоче до мене приходити (((.
    питання від Іванки 
1.Коли почала займатись скрапом?
    Біля 1,5 роки назад
2.Чого ти бажаєш досягнути у своєму житті?І зокрема у скрапі?
    На данний момент це дуже важке питання для мене, і поки що я не маю відповіді на нього.
А у скрапі, напевне хочу, досягти професіоналізму ....о как ))))))
3.Як до твого захоплення ставляться рідні?
    Рідні підтримують , та хвалять. Батькам я через скайп усе показую . Єдине в мене немає поки що порадника , чоловік каже що він нічого у цьому не розуміє .Але ще трішечки і підросте моя порадниця )))) вона вже таще у мами дироколи у садочок ( поки я не бачу )))). 
питання від Олі
як тобі скрапиться в Ісландії?
   Знаєш що в Ісландії , що в Україні однаково .
Єдине коли треба якусь штучку, яку ти ще сама не знаеш, але серед того що накопичувалося роками і все не викинеться - можна знайти такий скарб, а ось тут у мене такого "добра" не має.
Що тебе там надихає? Чи є у вас якісь виробники скрап-матеріалів?
  Я не одноразово у своєму блозі казала , що мене надихає гарний краєвид з вікна, та моя донечка.  Але останнім часом мені щось не скрапиться ((((.
І ще таке - чи важко бути дизайнером в ЧБ і створювати об'єкти під конкретні завдання? І взагалі тобі легше щось робити по завданнях - скетчі, палітри і т.д. чи тобі більше імпонує вільна творчість, яка приходить з натхненням і відповідним настроєм?
     Іноді буває важко .Не завжди є те що треба під руками . Тоді приходиться шукати альтернативу. Голова починає сильно-сильно думати ))))) і ось в такі важкі , обдумані хвилини народжуються достатньо не погані роботи  ( які навіть попадають в топ)))), але це не означає, що ті, що не попадають, я роблю "тяп-ляп " ))))))
Що стосується завдань, то найбільше мені імпонує робота зі скетчами, тематичні, а ось робота з палітрою - я її не люблю і все ))).

      Дякую дівчата, ще раз за такі цікаві питання . Було дуже незвичайно побути у такій  ролі .
     Під кінець хочу побажати усім вам та й собі звісно, отого самого натхнення, натхнення, натхнення !!!  І так як скоро прийде Новий рік, то хай він принесе мішечок щастя та добра у ваші хатки !!!!
     До зустрічі !!! ))))

5 коментарів:

  1. Дякую за відповіді!!!!!!!!!цікаво було почитати)))))))

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо, очень интересно было почитать. И за пожелания большое спасибо. А тебе желаю много-много творческого вдохновения и успехов. А еще благополучия всей твоей прекрасной семье. Удачи.

    ВідповістиВидалити
  3. Танюша, очень интересно было почитать ))) Спасибо.

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую за відповіді! Я закохалась у твій вид з вікна )))
    І тобі всього найкращого в Новому році!

    ВідповістиВидалити
  5. І вам дякую дівчата)))
    Оль приїжджай )))))

    ВідповістиВидалити