23 березня 2011

АТС - халява!!!!!!!!!!!

Вітаю всіх!!!
Сьогодні  пропоную вашій увазі АТС-халяву. Що це таке? Наші дизайнери зробили АТСки на задану тему , а сьогодні ми їх роздамо усім бажаючим, просто так - без обміну ))).
Тема першої АТС-халяви - Жінка. А якщо конкретніше  - ідеальна жінка у нашому баченні. Дизайнери в своїх АТСках створили образ жінки, який на їхню думку є образом ідеальної жінки.
Отже, не буду вас мучити балачками. Зустрічайте і вибирайте. )))

BARABAN4IK
бажаючі отримати: Ирина любу, Ludmila №3, cra3y любу, katerina любу


 DETENISH
Поскольку, тема материнства мне стала очень близка, то в моем понимании идеальная женщина - это хорошая мама.
бажаючі отримати: *Ириска* 


КСЮМКА
Моя девушка романтик, идеал моей дочки -Золушка. Надеется встретить сво любовь.

бажаючі отримати: abed 


MARYANA
Моя АТС буде присвячека Жінці-мамі!
Адже саме материнство робить жінку більш жіночною, більш ніжної і такою сильною!

бажаючі отримати: Джульєтка 


СОЛОМІЯ
Напевно (точно) в кожного різні уявлення про ідеальну жінку, мені важко відповісти на це питання, бо сьогодні це ідеальна жінка, а завтра за різними обставинами  - ні.  На моїй АТС зображена жінка з минулого, це видно з оформлення і самого вигляду жінки. А головне це жінка з посмішкою, незаклапотана побутовими, робочими та іншими проблемами

бажаючі отримати: Mariana 


USATIK
Женщина...Идеальная женщина...Кто она?Мне кажется все женщины идеальны по определению, но если выбирать какое-то конкретное состояние, момент, ситуацию, то для меня идеальной является с ног до головы девушка - невеста!
Свет-женщина, невеста и жена,
На ней добра и вечности печать,
Она любить умеет и прощать,
И потому хранит природа в ней
Как тайну тайн, извечной жизни завязь.
И сам ты вдруг становишься светлей
Ее земных волшебных рук касаясь.

Моя АТС посвящена именно невестам!
Бумага из свадебного набора K&Company, калька, эмбоссинг - черное чернило+прозрачная пудра, жидкий жемчуг, половинки жемчужин.

бажаючі отримати: Ольга


SHAMBALA
Меня уже слегка напрягает тема мамы, учитывая, что я уже три с половиной года в декретном отпуске и еще два впереди, поэтому моя АТСка посвящена тем женщинам, которые не сидят на месте, они динамичны, активны и знают, чего хотят.
АТС выполнена на акварельной бумаге, девушка распечатана на принтере (художница Софи Гриотто), клякса сделана акварельной краской, ну а по украшениям все ясно.

бажаючі отримати: breartv157


Якщо комусь сподобались АТСки пишіть в коментах, наші кохані дизайнери  із задоволеням подарують їх вам!!!

Бажаю успіху!!!

 АТСки роздано, дякую усім за участь!!!
Тим хто нічого не отримав, не засмучуйтесь - АТС-халява у нас буде щомісяця. 
Можливо вам наступного разу пощастить ))) !!! 

23 коментарі:

  1. Ого, така спокуса!))) вони всі дуже гарні, але мені найбільше до вподоби робота Ксюмки! я була б щаслива, отримавши таку АТС;)

    ВідповістиВидалити
  2. Вони всі дуже гарні, але мені приглянулася від MARYANA - Жінка-Мати. Це ідеал якого я прагну!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Які всі класні! А можна мені від SHAMBALA?

    ВідповістиВидалити
  4. С удовольствием приму АТС от DETENISH :) Такие они все классные!

    ВідповістиВидалити
  5. клаасна халявка!Хочу від Соломії!! Незаклопотану жінку з минулого! можна?

    ВідповістиВидалити
  6. Похоже, что это единственный шанс мой получить такую мечту. Я не занимаюсь скрапом, не веду блог. Только читаю, смотрю и мечтаю, что когда-нибудь...
    Можно мне DETENISHа :) Если вы, конечно, в Россию посылаете.

    ВідповістиВидалити
  7. а-а-а, пока ребеныша своего усыпляла, уже все почти заняли. Тогда одну из серии BARABAN4IK
    Вряд ли вы, конечно, посылаете в Россию. Ну ладно, просто красиво у вас.

    ВідповістиВидалити
  8. так швидко майже усі розібрали )))

    ВідповістиВидалити
  9. и я хочу! можно мне? еще остались?))

    ВідповістиВидалити
  10. Все классные! А еще остались! Если да то и я хочу)

    ВідповістиВидалити
  11. Ідея суперова! Дякую за таку можливість. Дійсно всі АТС дуже гарні, але я би із великим задоволенням отримала б від SHAMBALA. Бажаю всім успіхів!!!

    ВідповістиВидалити
  12. на АТС не претендую, просто хочу сказати, що всі роботи дуже гарні! весільна і материнські АТС - такі ніжні... і жінка з минулого! але особливо сподобалась робота SHAMBALA - дуже стильно!

    ВідповістиВидалити
  13. Я теж в захваті! Якщо залишилось - я згідна на все!!!! Гарний буде сюрприз. Дякую.

    ВідповістиВидалити
  14. Таля , может стоит провести розыгрыш каждой АТС среди желающих, если их больше одного )))))?
    ИРИНА!Лично я отправлю свою АТС, куда угодно ))))

    ВідповістиВидалити
  15. всі АТС роздано, BARABAN4IK має домовитись кому яка, і SHAMBALA має якось поділити АТСку на двох ))) про це вже дизайнери домовляються безпосередньо з бажаючими отримати АТС

    ВідповістиВидалити
  16. Detenish, Спасибо, спасибо, спасибо. Я даж прослезилась :)

    ВідповістиВидалити
  17. Ирина, ))))) почему слезы ?
    Я так понимаю , вам придет АТС от BARABAN4IK.
    В следуещем месяце , опять будет раздача, так что не упустите )))))

    ВідповістиВидалити
  18. Девочки, претендующие на мою АТС, она у меня одна, но я вас обеих не обижу, так что шлите адреса на shambala_@mail.ru.
    PS: жду адреса от bre и фкем152.

    ВідповістиВидалити
  19. классно получилось)))ндо как-то повторить, жду адреса))

    ВідповістиВидалити
  20. Marianа, чекаю адресу на пошту sparalyuh@ukr.net

    ВідповістиВидалити
  21. Джульєтка, передам АТС зі всім рештим ;)))))

    ВідповістиВидалити