05 березня 2011

Міні-альбом. Майстер-клас.

Усім привіт!
 Сьогодні я розкажу вам як зробити мінік з одного листа 30х30.
Мені потрібно було зробити маленький (мобільний) альбомчик, для того щоб він не займав багато місця, але щоб фотки рідної людини були завжди під рукою))) наприклад, у сумці.
Нам знадобиться
  
- Лист 30х30 см (щільність 160 -180 гр),
  
-Дві заготовочкі з дуже щільного картону 8х8 см (у мене 2 мм),
  
-Два шматочки тканини 10х10 см
  
- Двосторонній скотч, клей UHU, дистрес чорнило, декор. Беремо лист 30х30 щільністю 160 -180 (це може бути скрап аркуш або папір для пастелі), починаємо ділити на рівні квадрати, по 7,5 см.
   
                                     

 Після робимо згини не гострим предметом, наприклад ручкою яка не пише або спицею
Тепер розрізаємо так, як показано на фото (як буква М)
Підгинаємо перший квадратик, як на фото
                                    

Починаємо складати гармошкою

Після цього склеюємо листочки двостороннім скотчем між собою (перший листочок лишаєця одинарний)
Трохи затонувала листочки (хоча цей пункт можна й пропустити)
Приклеюємо стрічку, а потім корінець (3 х 7,5)
Переходимо до обкладинки
 
Беремо заготовочки 8 х 8 см (у мене це дуже щільний картон, приблизно 2 мм)

 

І шматочок тканини 10 х 10 см (у даному випадку джинсова, хоча це може бути і скраповий папір або якийсь інший), який я прошила його наперед, т.к машинка не візьме такий щільний картон з тканиною.

                                     
Приклеюємо тканину до заготівки. Підгинаємо куточки тканини і за допомогою клею фіксуємо. .

 Все добре приклеюємо
  Після приклеюємо обкладинку до книжечки

 

Ось так виглядає наш мінік
Далі приступаємо до декорування на свій смак))) Оскільки альбом призначений для носіння в сумці , то декор не сильно об'ємний, а ще я зіткнулася з проблемою, що у мене немає нічого для хлопчачого альбому, довелося викрутиться тим що є.


  Напис це ембоссінг (вперше пробувала на тканини, результатом не дуже задоволена). 

                                           

І ще в такому ракурсі )))

Сподіваюся, мій не великий МК буде корисний і комусь стане в нагоді для створення своїх незабутніх моментів життя)))

3 коментарі: